CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sep 28, 2010

Tak sangka dapat Award!!!.^^

Assalamualaikum w.b.t dan selamat petang pada semua pengunjung..Hari ni adalah hari yang agak muram bagiku. Semuanya kerana proposal ditolak mentah-mentah, mungkin disebabkan perancangan yang kurang matang dan kurang efektif. Kerja lain banyak lagi yg bertimbun. heeee..bibir pun tak mahu senyum pada diri sendiri.=.=

Tapi mood muram tu mula bertukar bila laman blog ini dibuka..Mata saya menjeling-jeling di chatbox jika ade shbt2 baru brkunjung ke sini..Then, mata saya tertancap pada satu pengunjung "anak umi" yang mnyuruh saya mengambil award di blognyer..saya menggaru kepala(tnda kurang faham dgn maksud ayatnya)..apalagi pgi la lihat..rupe2nye "anak umi" tu ade mnyediakn award2 utk blogger2..xtau mcmne nilaiannya..tapi yg pasti blog sya ade tercatat dlm salah satu award tu..nak tengok?? ni awardnya!!

Lawa tak award nie...^^
Heee..firstly thanks a lot to Kak Atie yang telah memberiku award ini..(pssstt lain kali bagi lagi ye^^)..walau sy rasa blog sy ni tak de la kreatif sangat jauh nk dibandingkn dgn blogger2 lain..Jadi saya postkan kat sini award tu sbgai tanda penghargaan saya kepada kak tie. Terima kasih juga pada blogger2 lain yg sudi berkunjung ke sini..^_^Allahu Yubarik Fikum!!

~untuk menjadi yg terbaik masih juga belum kumampu, namun kucuba sedaya upaya
 
Outlined Text Generator at TextSpace.net

3 komen anda:

afiqhuri91 said...

proposal?
proposal apa
samala sy proposal lab kna tndg

noreed said...

tahniah di atas award yg diterima :)

Musafir Cinta Ilahi said...

>afiq

alhamdulillah..proposal sudah diterima..nasib baek..=)

>noreed

same2 noreed..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sponsor